Długi ogon SEO – zwiększ widoczność w sieci
Pozycjonowanie i związane z nim działania składają się na różne strategie, do których między innymi należy pozycjonowanie szerokie, czyli tak zwane na długi ogon. Nazwa ta zaczerpnięta została z angielskiego long tail i szybko na stałe zagościła w profesjonalnych agencjach marketingu internetowego. Działania z nią związane mają na celu zwiększyć widoczność w sieci danej witryny, dzięki czemu będzie się ona plasować wysoko w wynikach wyszukiwarki Google. Pozycjonowanie szerokie trafia do wielu potencjalnych klientów, a to wszystko dzięki setkom specjalnie wyselekcjonowanych fraz. Dowiedz się o nich więcej z niniejszego wpisu.
Długi ogon – na co postawić w pozycjonowaniu
Każdy profesjonalista zdaje sobie sprawę z tego, że pozycjonowanie stron internetowych opiera się na działaniach, związanych z różnymi płaszczyznami. Long tail jest jedną z nich. Jej popularność zaczęła wzrastać wraz z nowymi przyzwyczajeniami użytkowników wyszukiwarek, którzy oprócz pojedynczych haseł, zaczęli wpisywać bardziej precyzyjne frazy, złożone niekiedy więcej niż z 5 słów. Pozycjonowanie szerokie wykorzystuje ten fakt i nie skupia się tylko na frazach ogólnych, ale i na tych z licznymi dopełnieniami. Dzięki temu dana strona oraz zawarta na niej oferta będzie bardziej widoczna w sieci.
Kto powinien zdecydować się na takie rozwiązania
Pozycjonowanie stron na frazy z długiego ogona to idealne rozwiązanie dla wszystkich branży (zmagających się z liczną i silną konkurencją), sklepów internetowych, czy też rozrastających się firm oraz przedsiębiorstw, chcących dotrzeć do coraz większego grona odbiorców. Jeżeli należysz do tych grup, to już wiesz na co zwrócić swoją uwagę, decydując się na takie pozycjonowanie stron www.