Zapowiedzi telefoniczne – poczta głosowa

Poczta głosowa w telefonie to już standard, element który nikogo nie zaskakuje, a ma swoją praktyczną formę i rolę, z której wielu z nas korzysta. Jeśli nie możemy odebrać telefonu możemy oczekiwać, że osoba która będzie chciała z nami rozmawiać będzie mogła zostawić nam wiadomość i my w dogodnej chwili będziemy mogli jej odsłuchać. To niewątpliwie praktyczna opcja, która świetnie się sprawdza. I tutaj pojawia się taka kwestia jak zapowiedzi telefoniczne. To właśnie to co usłyszy osoba dzwoniąca, gdy połączy się z naszą pocztą głosową.

Jak powinna brzmieć zapowiedź?

Przede wszystkim najlepiej będzie jeśli zapowiedzi telefoniczne nie będą treściowo zbyt długie, ponieważ dla odbiorcy mogą być denerwujące. Najlepiej będzie jeśli usłyszy, że dodzwonił się do właściwej osoby i będzie mógł po chwili nagrać swoją wiadomość. Można również zostawić telefon bez takiej zapowiedzi i wtedy z automatu będzie taka zapowiedź, która przygotowywana jest przez operatora. Albo nic nie będzie wybrzmiewać, ewentualnie przedyktowany zostanie numer telefonu.

Zapowiedzi – nagrania dla firm

Dobrze będzie przygotować zapowiedzi telefoniczne dla firmy, by w ten sposób klient mógł usłyszeć konkretną zapowiedź, gdy połączy się z naszym telefonem. Na tym polu oczywiście również można korzystać z różnorakich rozwiązań. Istnieją całe specjalnie przygotowane systemy z zapowiedziami, które będzie można wykorzystywać w firmie i pozwolą one na nagranie odpowiednich komunikatów dla klientów, którzy otrzymają je w trakcie próby połączenia z numerami należącymi do danej firmy.